Subiekt 123.

Subiekt 123 to przyjazny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy.

Wersje językowe – ukraińska i rosyjska – dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

Wersja podstawowa programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Ciekawą cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy
    z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.

mikroSubiekt.

Program mikroSubiekt to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny.

Z mikroSubiekta mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.

System jest kontynuatorem programu sprzedażowego, który ma ugruntowaną pozycję wśród małych i średnich firm. Ta mniejsza wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.

Najważniejsze cechy mikroSubiekta:

  • obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących;
  • uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
  • obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
  • wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
  • sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
  • sprzedaż do Jednostek Samorządu Terytorialnego;
  • przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
  • przypisanie domyślnych marż dla towarów;
  • sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
  • możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
  • wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.;
  • możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
  • możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
  • współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2, 2012, 2014 oraz 2016;
  • współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 7, 8, 8.1, 10, Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016;
  • możliwość generowania pliku JPK_VAT na potrzeby współpracy z programem księgowym lub biurem rachunkowym;
  • możliwość generowania pliku JPK_FA na potrzeby kontroli podatkowych.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY